piątek, 22 lipca 2016

Bałagan artystyczny / Artistic Mess

Szydełkiem w oko inspiruje dzisiaj journalowo :-)
Today Szydełkiem w oko shares her journal inspiration :-)


"Mam Wam do pokazania kolejny wpis do mojego art journala. Tym razem jako bazę wykorzystałam zielony papier z kolekcji Watercolour My World, który idealnie pasował do zdjęcia.
"I have another entry into my art journal to share. This time the background paper is the green sheet from the Watercolour My World collection which matched my photo perfectly.


Tło zagruntowałam gesso, mocno pochlapałam i postemplowałam.
I primed the paper with gesso, splashed heavily and stamped.
 
 
Po raz kolejny na jednej stronie umieściłam zdjęcie:
Again, I placed the photo on one page:
 
 
...a na drugiej stempel z cytatem:
...and a quotation stamp on the other:
 

W tle możecie wypatrzeć kilka innych Lemonadowych stempli: wspomniany cytat, moje ulubione przeszycia maszynowe, stemple tła oraz napis "szczęście" z dużego stempla z cytatem.
In the background you can spot a couple of other Lemonade stamps: the above mentioned quotations, my favourite faux sews, background stamps and the word "szczęście" (happiness) from another quotation stamp:
 


Uwielbiam to bałaganienie ;-)"
I just love this artistic mess ;-)"


Szydełkiem w oko zrobiła bałagan z: 
Szydełkiem w oko made her mess using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com