piątek, 23 września 2016

Łapacz snów / Dreamcatcher

AniaB pokaże Wam dzisiaj łapacz snów w niespotykanej formie.
Today AniaB shares an idea for an unusual dreamcatcher.


"Hej, dziś pokaże Wam coś, co ostatnio jest mega na topie ;) łapacz snów!
"Hi, today I'll show you a total must have for your home ;) Dreamcatcher!




Od zawsze podobaly mi się łapacze. Dawno temu zrobiłam sobie jeden na jakimś ringu styropianowym ale po przeprowadzce gdzieś się zawieruszył... postanowiłam więc znów mieć swój łapacz ;)
I've always loved dreamcatchers. Long time ago I made one based on styrofoam ring. But it got lost after our removal... so I decided to make a new one ;)



Wpadłam na pomysł by tym razem zrobić go nieco inaczej i powstał taki papierowy trochę to łapacz a trochę
LO.

This time I had an unusual idea... I wanted to mix a dreamcatcher with a scrapbook page.


Mam nadzieję że Wam się spodoba bo jutro pokaże jak taki łapacz wykonać ;) "
I hope you like the idea because tomorrow I'll give you some tips how to make it."


AniaB użyła:
AniaB used:

 

3 komentarze:

IWA pisze...

Świetny!

DecoArtMagda pisze...

Super, fajnie ze nawiązuje do lo

kicikicitata pisze...

Świetny. Czekam na kurs:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com