środa, 14 września 2016

Debiut Agi :) / Aga's debut :)

Aga Baraniak prezentuje Wam dzisiaj swoją pierwszą inspirację :)
Aga Baraniak shares her first inspiration today :)

"Witam po raz pierwszy na blogu Lemonade. Jest mi miło że będę mogła tutaj pokazać kawałek siebie.

Hello, This is my first post for Lemonade. I'm really pleased that I have a chance to show you 
my creations here.

Wykonałam dzisiaj wpis do art. Journala z hasłem ze stempelków w roli głównej.

Today I made an entry to my art journal with a stamped sentiment.



Jako motywu przewodniego użyłam stemplowanego cytatu, którego odbiłam na starej książce i powycinałam osobno słowa. Stwierdziłam, że tak będzie ciekawiej wyglądać i pasować do mojego wpisu.
As a main element I used a quotation that was stamped on a page of an old book. Then I cut it into pieces. It looks more interesting in my opinion and matches other elements of my entry.





Do akwarelowego tła użyłam również stempli z serii Basic. Miejscami odbiłam stemple czarnym tuszem, a następnie białym żeby urozmaicić pracę. Uwielbiam stemplowe tło, a obrazki basic są do tego idealne.
To create a watercolour background I used stamps from Basic collecion. I stamped them with both black and white ink to make the background more varied. I love to use stamps while creating backgrounds and Basic stamps are just made for it!



Dodałam również papiery jako bazę do mojej kompozycji. Małe kawałki kolekcji This is a man's world pokierowały kolorystyką pracy. Nie zabrakło również bliskich memu sercu przeszyć vintage oraz ważki "
I also added some small pieces of papers from "This is a man's world" collection. Colours of those scraps were the inspiration for the whole creation. I couldn't forget about two fabulous stamps - with a stitch and a dragonfly "




W swojej pracy Aga użyła:

Aga used the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com