piątek, 30 września 2016

Odrobina art-journalingu :) / A little bit of art journaling :)


Dzisiejszą inspirację przygotowała Szydełkiem w oko więc zapraszamy do lektury wszystkich fanów jej fantastycznych art-journali :)
Today's inspiration is made by Szydełkiem w oko. We're sure it's a great news for all fans of her art-journal entries.

"Na dzisiaj przygotowałam wpis do journala na bazie kolekcji "This is a man's world".
"Today's entry to my art journal is created using "This is a man's world" collection.


Kompozycję wyznaczyłam stemplami szwami. Tło, nie licząc chlapania, urozmaiciłam odpadem kreatywnym z arkusza naklejek i kawałkami papieru.
 I've outlined the composition using stitch stamp. The background, besides splashes , was created using scraps of paper and some leftover from the sticker sheet.

Na jednej stronie umieściłam zdjęcie...
On the left side I placed a photo...



 ...a na drugiej napis wycięty z arkusza dodatków podzielony na kawałki.
...and on the right side there's a quotation from the mini-elements sheet cut for little pieces.



Mam nadzieję, że udało mi się Was chociaż trochę zainspirować..." 
I hope my creation was at least a little bit inspiring..."

Szydełkiem w oko użyła:
Szydełkiem w oko used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com