piątek, 11 listopada 2016

...uwielbiam to journalowanie / ... I love to journal


Szydełkiem w oko kontynuuje tworzenie swojego art-journal'a.

Szydełkiem w oko continiues creating her art-journal.

"Dzisiaj czas na moją kolejną inspirację i jeszcze jeden wpis do art journala.
"Today, it's time to my next inspiration - another entry to my art-journal.

Połączyłam ze sobą papier z kolekcji This is a man's world z dodatkami z kolekcji Victorian Garden.
I combined a paper from This is a man's world collection with some elements from Victorian Garden collection.
Napis z etykiety wycięłam i potuszowałam.
The sentiment is cut into pieces and inked on the edges.


Tło niedbale zagruntowałam gesso i popaciałam złotą pastą. Na to trochę tuszowania, nieco więcej stemplowania i gotowe :)
I secured the background with gesso and then splashed a little bit of golden paste.
I added some ink, stamps and this is it :)


Uwielbiam to journalowanie :)"
I love to journal :)"

Jeżeli także lubisz journalować możesz potrzebować:
If you also like to journal you may need:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com