środa, 22 marca 2017

Notes / A notebook


Szydełkiem w oko pokaże Wam dzisiaj kolejny stworzony przez siebie notes :)

Today Szydełkiem w oko shares another notebook that she created :)

"Witajcie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać prosty notesik.
"Hi, I want to show you my simple notebook.



Wykonałam go łącząc ze sobą papiery z kolekcji This is a man's world i Vintage Basics.
I created the notebook using two paper collecions - This is a man's world and Vintage Basics.




Okładkę zdobi duża ramka, w której umieściłam stempel i wycięte z arkusza piórko, podklejone na kosteczki 3d.
The cover is embelished with a big frame. Inside the frame I stamped a word "notes" and I put a feather cut out from elements sheet and mounted using 3d foam squares.



Na sprężynie zawiesiłam taga wyciętego z arkusza dodatków i przyciętego do pasującego mi rozmiaru.
I also added a tag ( cut out from elements sheet) hanging on the spring. I trimmed this tag to the desired size.



W końcu będę miała gdzie zapisać adresy i ważne daty ..."

Finally I've got a perfect place to write down every address and date that is important for me..."



Szydełkiem w oko użyła tych produktów:
Szydełkiem w oko used the following products:


0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com