niedziela, 26 marca 2017

PREMIERA! - CREATE IT by Aga Baraniak


Witajcie, przyszedł czas aby pokazać Wam nad czym pracowaliśmy przez ostatnie tygodnie.
Hello, it's high time to show you what we have worked on for few weeks.

Wraz z naszą projektantką - AGĄ BARANIAK - przygotowaliśmy serię stempli 'Create it' , które świetnie sprawdzą się przede wszystkim w art-journalach, ale nie tylko. Każdy, kto choć trochę lubi styl vintage na pewno odnajdzie w niej coś dla siebie :)
Lemonade in cooperation with our DT Member - AGA BARANIAK - made a new stamp line called CREATE IT. It's perfect for art-journals, but we're sure it will work well on any other vintage project.

Seria obejmuje 17 pozycji , zarówno grafiki jak i napisy, które idealnie ze sobą współgrają, przez co pozwolą Wam stworzyć piękne, spójne prace.
The line consists of 17 designs, that matches each other perfectly so they will allow you to create fabulous projects.

A oto co Aga, projektant kolekcji, ma Wam do przekazania:
Aga herself has few words to tell you:


" Journaling... nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to wyrażanie tego co myślę w bardzo dosłowny i wymowny sposób.

Zaczynając journalować byłam zafascynowana formą i przekazem tego rodzaju sztuki. Przeglądałam prace w sieci, studiowałam je... były piękne. Wówczas poczułam, że to jest to, w czym chciałabym się czasami otwierać przed sobą i światem.

Uzbierałam sobie kolekcje ulubionych stempli, które pomagają mi wykonać wpis tak, abym była z niego zadowolona. Jednak po jakimś czasie poczułam potworny niedosyt. Tak powstała kolekcja w stylu vintage razem z Lemonade. Zawarłam w niej najważniejsze dla mnie hasła, ale też przez stworzeniem wielu się powstrzymałam Dlaczego? Dlatego, że czasami warto cięty język zachować dla siebie i oszczędzić go innym.

Mam nadzieje, że Wy również znajdziecie w tej kolekcji coś bliskiego waszym sercom, coś co będzie dla Was na tyle ciekawe i inspirujące, że skusicie się na podjęcie tej próby. Kolekcja jest mocno journalowa, ale nie ogranicza w żadnym stopniu. Liczę na to, bardzo bym chciała, aby hasła otworzyły Was na coś innego, obcego i do tej pory niewypróbowanego "
 A teraz to, co najważniejsze czyli prezentacja kolekcji:
And here's the most important, the line presentation:



Jeśli nadal nie wiecie co możnaby wyczarować przy użyciu tych stempli to Aga przychodzi z pomocą :) :
If you're still not sure how to use our products, here's some inspitation for you :) :







Czekamy na Wasze opinie w komentarzach. A jeśli kolekcja się Wam spodobała to już dzisiaj wszystkie stemple dostępne w naszym sklepie, wkrótce także w sklepach partnerskich :)
We're waiting for your opinion in comments. If you like our collection, stamps are availible in our store, you may also look for those stamps in other stores soon :)



3 komentarze:

Maguda pisze...

Brawo Aga! Super, że doszło do takiej współpracy. Ogromnie mnie cieszą te polskie napisy, bo takich wciąż za mało. Chciałabym jeszcze więcej, bo Lemonade to świetna jakość ;) Oby to był tylko Wasz wspólny początek :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

Są wspaniałe :) Chcemy takich więcej ;)

Blanka pisze...

Świetne projekty! Szkoda, że nie można stworzyć własnego zestawu napisów :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com