piątek, 28 kwietnia 2017

Myśl nieszablonowo / Think outside the box


Szydełkiem w oko zachęci Was aby spojrzeć świeżym okiem na stemple, które posiadacie :)
Szydełkiem w oko encourages you to take a fresh look on the stamps you own.

"Witajcie ;) Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kolejny wpis ze zdjęciem do mojego art. journala.

"Hello ;) I want to show you my new art journal entry with a family photo.


Postanowiłam postawić dziś na mocniejsze kolory tła ;) Jednak musiało wystąpić bałaganiarskie stemplowanie różnymi stempelkami do tła.
I decided to use some bright colours in the background ;) but there must be some stamping too.



Tym razem uzupełniłam też kompozycję wyciętymi odbitkami stempli. Możecie tam zauważyć kartkę bingo, bilecik z zestawu z napisami, oraz definicję szczęścia. Odbiłam stempelek i wycięłam wyrazy, które porozrzucałam w tle.

This time I took my scissors and cut the stamped images and sentiments into pieces. You can find lots of different Lemonade stamps: bingo, ticket, 'luck' definition. Those elements are placed in the backround.


Czasami warto na stemple spojrzeć pod innym kątem ... wykorzystać wycięty element ... pociąć go na mniejsze kawałki ... Spróbujcie :) "
It's worth, from time to time, to think outside the box ... take an element, cut it into pieces ... give a try :) "

Szydełkiem w oko stworzyła ten wpis używając:
Szydełkiem w oko created this entry using:

1 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

super, wszystko bardzo fajnie pasuje, extra

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com