poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Lemonade Design Team - Encza

Koleją zaproszoną do współpracy scrapperką jest Encza (Ania Hababicka), której perfekcyjne prace na pewno wiele z Was zna i podziwia.
Our next Designer is Encza (Ania Hababicka), whose perfect works are surely known and admired by many of you.


Mam na imię Ania. Żona, mama, zakręcona optymistka z głową pełną pomysłów. Na co dzień pracuję z liczbami gdyż z zawodu jestem ekonomistą. Jak sięgnę pamięcią zawsze coś tworzyłam. Szyłam, kleiłam, szydełkowałam, haftowałam, zawsze musiałam mieć jakieś zajęcie. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się dwa lata temu i od tej pory poświęcam mu każdą wolną chwilę. Początkowo skupiałam się na utrwaleniu wyjątkowych chwil z życia moich bliskich, teraz tworzę również dla innych. Nie mam jednego określonego stylu, próbuję wciąż nowych technik choć najwięcej moich prac powstaje z papieru. Poza scrapbookingiem interesuję się fotografią, lubię ładną oprawę i formę prezentacji. Zasilam szeregi DT I {lowe} SCRAP i Scrapujących Polek a teraz mam przyjemność projektować również dla Lemonade. 


I'm Ania. A wife, mom, crazy optimist wth mind full of ideas. On the daily basis, I work with numbers, as I'm an economist by profession. As far as I remeber I created something. I sewed, glued, crocheted, stitched - always a busy bee. My scrapbooking adventure started two years ago and since that time I devote each free moment to creating. At first I focused on preserving precious memories of my close ones, now I create for others too. I don't have a particular style, I'm testing new techniques all the time, though most my creations are made of paper. Apart from scrapbooking I'm interested in photography, I like a nice setting and form of presentation. I belong to I {lowe} SCRAP and Scrapujące Polki DTs, now I have the pleasure of creating for Lemonade too.

2 komentarze:

Zielonooka pisze...

Gratuluję Aniu!!:))

zuziucha pisze...

Nooooooo, jest i moja ulubienica. Świetnie. Gratuluje.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com