niedziela, 8 sierpnia 2010

Lemonade Design Team - Finnabair

Na pewno wiele z Was zna i podziwia prace naszej Projektantki Finnabair (czyt. finawar), lub krócej Finn - Ani Dąbrowskiej-Pękockiej.
I'm sure many of you know and admire our next Designer's creations: Finnabair, or Finn - i.e. Ania Dąbrowska-Pękocka.





Z wykształcenia jestem pedagogiem, z zawodu człowiekiem wielozadaniowym a z zamiłowania. nałogową crafterką. Mieszkam w Warszawie wraz mężem – Jędrkiem – który na szczęście rozumie i wspiera moją pasję, psem i 2 papugami.
Mam niespokojną naturę, więc interesuje mnie 100 rzeczy na raz, a najbardziej te, które dają mi możliwość rozwoju a zarazem wyrażania tego, co czuję, twórczej swobody. Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam od decoupage, aby potem, na przełomie 2007 i 2008, za namową dobrych dusz, spróbować sił w  scrapbookingu... i wpadłam po same uszy! Kolejnym krokiem było wprowadzenie do moich prac elementów mniej tradycyjnych, takich jak farby, spraye, maski czyli odkrycie szeroko pojętego nurtu mixed- media, którego możliwości są tym, co nieustannie mnie inspiruje. Uwielbiam kombinować, mieszać materiały i techniki, eksperymentować... i nie przeszkadza mi, kiedy mam palce brudne od tuszu :)
Obecnie projektuję, sporadycznie wykonuję prace na zmówienia i przede wszystkim tworzę dla przyjemności. Bardzo cieszy mnie możliwość pracowania w tak zdolnym, pełnym pomysłów zespole – nie mogę się doczekać tego, co wydarzy się już niebawem, craftowa przygoda puka do moich i Waszych drzwi. Zapraszam, do jej wspólnego odkrywania!


I'm an educator by profession, a multi-task worker by job and an addicted crafter by passion. I live in Warsaw with my husband Jędrek, who, luckily, understands and supports my passion. We also have a dog and two parrots.
I've a restless nature, therefore I'm interested in 100 things at the same time, and most of all in those giving me the possibility of development and expressing my feelings, a creative freedom.

I began my craft adventure with decoupage and then, at the end of 2007, following a few good souls' persuasion, I tried scrapbooking - and I fell up to my ears! The next step was to introduce into my projects some less traditional elements, such as paints, sprays, masks  - i.e. discovering mixed-media trend. I feel continuously inpsired by its possibilities. I love to combine, mix mateirals and techniques, experiment ... I don't care if my fingers are dirty with ink :-)
Currently I design, occassionally make things to order and most of all, I create for pleasure. I'm very happy to work in such creative and inventive team - I can't wait to what happens soon, a new craft adventure is at my and your doorstep. Come to discover it with me!


Jeśli jeszcze nie odwiedziliście bloga Finn, zróbcie to koniecznie - warto!
If you haven't visited Finn's blog, do it now - it's definitely worth seeing!

1 komentarze:

Zielonooka pisze...

gratuluję Aniu!!! kolejna wspaniała projektantka!!:))

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com