czwartek, 12 sierpnia 2010

Lemonade Design Team - Żabcia

A teraz czas na przedstawienie sprawcy całego "zamieszania" :-) Oto nasza Królowa-Matka, Monika Różańska, czyli Żaba lub Żabcia.
And now it's time to introduce the spiritus movens of the whole rocket :-)Here's our Queen Mother, Monika Różańska aka Żaba or Żabcia.


Jeszcze trzy lata temu - kończąc studia na kierunku bankowość byłam przekonana, że za rok będę pracować w biurze. Jednak na mojej drodze stanął scrapbooking. Dowiedziałam się o nim dwa i pół roku temu, gdy zupełnie przypadkowo natknęłam się w internecie na przepiękne, ręcznie robione albumy. Zaczęłam szukać dalej, a z czasem spróbowałam stworzyć coś sama - powstała pierwsza kartka. Brakowało mi materiałów, więc poprosiłam Tatę ( który od prawie 20 lat robi stemple) aby zrobił dla mnie kilka pieczątek. Z czasem okazało się, że moje projekty spodobały się innym scraperkom, zaczęły napływać prośby o wykonanie pieczątek z polskimi napisami - i tak powstał pomysł na pierwszą polską firmę ze stemplami do scrapbooking'u.
Dzięki temu praca to także moje hobby z czego bardzo się cieszę!
Wspaniale jest widzieć własne projekty na tylu przepięknych pracach - niezmiernie mnie to motywuje do dalszego działania.
W miarę możliwości będę starała się wspierać Design Team własnymi projektami - mam nadzieję, że czytelnikom bloga spodobają się moje pomysły!

Three years ago, finishing my studies at the banking department, I was sure in a year I would be working in an office. But then I came across scrapbooking. I discovered it 2 1/2 years ago when I found beautiful handmade albums in the Internet. I kept searching, then I tired to create something myself - and my first card came into being. I lacked materials, so I asked my Dad (who's been professionally producing business stamps for 20 years) to make a couple of stamps for me. It turned out other scrappers liked my stamps and I started receiving requests for Polish sentiments stamps - an here came the idea to set up the first Polish scrapbooking stamp company.

So now I combine my work with my hobby and that makes me really happy! It's so great and inspiring to see your designs in others' beautiful creations!
Whenever I get the chance, I'll try to add my projects to the DT creations - I hope you'll like my ideas!


Oto cała nasza drużyna. Mamy nadzieję, że będziecie nam towarzyszyć w naszej twórczej przygodzie - jesteśmy tu dla Was!
And that is our Design Team. We hope you'll accompany us in our creative adventure - we're here for you!


PS. Nie zapomnijcie zajrzeć za kilka dni, na ogłoszenie wyników candy (na któe jeszcze możecie się zapisać :-)) A jutro - przedstawimy Gościnną Projektantkę :-)
PS. Don't forget to pop in in a few days, to get the results of the candy (you can still enter :-)) And tomorrow we'll introduce our August Guest Designer :-)

6 komentarze:

Zielonooka pisze...

miło Cię poznać:))
dziękuję za wspaniałe stemple i miły dodatek do zamówienia:))
Chętnie będę obserwować Wasze poczynania ze stempalmi i papierkami:))

lilavati pisze...

pozazrościc takiego połączenia hobby z pracą :) kocham Twoje stemle, za chwilke kolejne zamówienie :)
pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

witaj! gratuluję pomysłu na pieczątki, fajnych projektów i łączenia przyjemnego z pożytecznym!

Unknown pisze...

To tak to się wszystko zaczęło:)
Życzę wielu sukcesów!:)

Mira pisze...

Dżem KU jem!!

Aleksandra P. pisze...

Nagroda dotarła:)) Jestem zachwycona! Stempelki wspaniałe! Pozdrawiam ciepło:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com