piątek, 13 sierpnia 2010

Sierpniowy Guest Designer - Mamuta

Z wielką radością przedstawiamy sierpniową Gościnną Artystkę: Kasię Dłubałę, szerokim rzeszom kartomaniaczek i nie tylko znaną jako Mamuta.
With great pride we'd like to present our August Guest Designer: Kasia Dłubała, to cardlovers and not only them known as Mamuta.


Kasia o sobie:
Scrapbookingiem zainteresowałam się w 2006r. przez przypadek, na forum gazety obejrzałam zdjęcia prac Karoli (Witczak) i wtedy postanowiłam, że moje dzieci będa miały cudne albumy ... W międzyczasie Filka założyła forum Scrappasion, gdzie można było się dużo nauczyć, ale jak już widziałam co i jak to okazało się, że do zrobienia albumu potrzeba ładnych zdjęć, najlepiej ze sobą powiązanych np.tematycznie, pasujących do siebie papierów itp. -wydało mi się to za trudne na początek i postanowiłam potrenować na kartkach i tak już zostało...

Kasia about herself:
I came by scrapbooking wuite by chance in 2006, when I saw on the forum gazeta.pl creations by Karola Witczak. Then I decided that my kids would also have wonderful albums. In the meantime, Filka founded the forum Scrappassion where you can learn a lot, but when I got familiar with the whole idea, I realised I'd need good photos, matching papers, etc. - I thought that too difficult for the beginnings and started to practice with cardmaking - and so it goes on...

Prace Mamuty możecie obejrzeć na Jej blogu - a w sierpniu także u nas!
You can view Mamuta's cards on her blog - and in August also here!

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com