środa, 6 października 2010

Komu kawy? / Coffee Anyone?

Wszystkich zmęczonych jesienną pogodą Żabcia zaprasza na kawkę :-)
If you're tired with autumn weather, have a cup of coffee with Żabcia :-)

"Kolejna porcja inspiracji - tym razem zestaw - kartka i notes, które będą wspaniałym upominkiem dla smakosza kawy. Notes może posłużyć jako przepiśnik lub jako notatnik na codzienne zapiski. Powtórzony na kartce motyw dzbanka z
kubkiem kawy sprawia, że prezent tworzy zgraną całość.
Całość wykonana jest z papierów Grandma's Attic, delikatnie postarzonych tuszami distress. Kolorowe papiery podklejone pianką 3D tworzą przestrzenny obrazek. Jest to bardzo łatwy sposób na dodanie pracy charakteru. Na wierzchu "piramidki" kawowy motyw z zestawu "Tea&coffee".
Czy Wy też nabraliście ochoty na kawkę ? :-) "

Here's another dose of inspiration - this time a coffee set: a notebook and card that will make an excellent gift to a coffee-lover. The notebook can serve as a recipe book or for writing down everyday notes. The repeated motif of a coffee pot makes the two a harmonious duet.
I made the set with Grandma's Attic papers slightly aged with Distress inks. Colourful papers fixed with 3D foam give a dimensional effect which is a very easy way to add some character to your project. On top of the pyramid I used a coffee pot motif from "Tea&coffee" stamp set.

So, coffee anyone? :-)


Nie wiem, jak Wy, ale ja się skuszę na tę kawkę ;-))
I don't know about you, but I'm going to have a cup ;-))

4 komentarze:

Unknown pisze...

a ja właśnie piłam kawkę! Na noc! chyba oszalałam....

asica.p pisze...

mam zrobioną:)
śliczny zestawik:)

Sija pisze...

Bardzo fajny stempel, też dlatego, że jest z kubeczkiem. Na ogół są z filiżankami, a raczej rzadko siŁ teraz pije z filiżanek :)

Kardamonowa pisze...

Śliczny zestaw! Niemal czułam zapach kawy ;) tak sugestywny!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com