poniedziałek, 23 maja 2011

Dwa światy / Two Worlds

Na ten słoneczny początek tygodnia Mirabeel przygotowała dla Was bardzo pogodny scrap :-)
For the sunny beginning of the week Mirabeel prepared a very warm LO for you :-)

Oprawiłam jedno z niewielu zdjęć, na których jestem razem z moim synkiem. Poprzez LO chciałam ukazać, jak zgodnie mogą funkcjonować dwa całkiem różne światy :-) Stąd też "mamusiowe" różowe tło i delikatne kwiaty (w tym te wycięte z papieru Vineyard) połączyłam z "synkowym" swobodnym stemplowaniem, ćwiekami i rubonsami.
I scrapped one of the few photos of me together with my son. Through this page I wanted to show how two completely different worlds can function together harmoniously :-) Thus I combined teh "mommy" pink background and delicate flowers (also those I cutt out from a Vineyard sheet) with "sonny" crazy stamping, brads and rub-ons.


LO ma nieco inny format - celowo nie odcięłam paska banderoli, który stanowi dodatkowy element ozdobny:
The LO is of  a slightly different size - I didn't cut the labell off on purpose, to make it an additional decorative element:


Na przykładzie LO Mirabeel możecie też zobaczyć, że nie potrzeba wielu dodatków, by stworzyć coś radosnego i dynamicznego - zwróćcie też uwagę na świetny dobór kolorów!
On the example of Mirabeel's LO you can see you don't need a lot of embellishments to create something cheerful and dynamic - notice also the fantastic colour combo!

A oto produkty Lemonade, które wykorzystała Mirabeel:
Here are the Lemonade products Mirabeel used:




0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com