wtorek, 3 maja 2011

Pożegnanie i powitanie / A Farewell And Welcome

Mamy dwie wiadomości - smutną i wesołą. 
Smutna jest taka, że ze względu na obowiązki zawodowe drużynę naszą opuszcza Finnabair. 
We've two messages - a sad one and a happy one.
The sad one is that due to work commitments Finnabair leaves our DT.


Kochana Aniu, dziękujemy Ci bardzo za czas spędzony z nami i nieoceniony wkład, jaki wniosły Twoje wspaniałe prace. Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki za sukcesy, również te scrapowe, międzynarodowe, których coraz więcej na Twoim koncie :-))
Dearest Ania, thank you so much for the time spent with us and invaluable contribution of your fantastic work. We wish you all the best and keep our fingers crossed for every success, also in the international scrapbooking domain :-))



Za to radosną nowiną jest dołączenie do zespołu kolejnej znakomitej scrapperki, doskonale Wam znanej - Agnieszki Piskorz, czyli Mirabeel {fanfary i oklaski} :-)) 
But the happy news is that another great, well-known scrapper, Agnieszka Piskorz a.k.a. Mirabeel, is joining us! {music and applause} :-))


Tak Agnieszka mówi o sobie:
Mam na imię Agnieszka, jestem mamą Alicji i Bartka oraz partnerką życiową Piotra - to moja rodzina jest dla mnie największą inspiracją, ich zdjęcia najczęściej można zobaczyć w moich pracach.  Od roku 2006 scrapbooking jest moją największą pasją, na początku zafascynował mnie digital scrapbooking - do którego od czasu do czasu wracam, następnie próbowałam sił w tworzeniu albumów, kartek aby w końcu zatracić się w layoutach ;-). Nie mam ulubionych technik ani stylów, uwielbiam eksperymentować, bawić się kolorami oraz dodatkami. Mam słabość do małych form,  mocnych i zarazem pastelowych kolorów, świecidełek oraz do wszelkich motywów z różami i kropkami ;-)
Obecnie pracuję jako projektantka dla takich producentów jak Bo Bunny i The Scrap Cake, mam przyjemność również tworzyć wzorcowe prace dla polskich sklepów z materiałami do scrapbookingu. Jestem współtwórczynią Portalu wyzwaniowego "Polki Scrapują", co daje mi ogromną satysfakcję! 
Jest mi ogromnie miło podjąć współpracę z Lemonade. Jestem pewna, że to dla mnie będzie wspaniałym wyzwaniem i doświadczeniem!
Here's what Agnieszka says about herself:
My name is Agnieszka, I'm a mom to Alicja and Bartek and a life partner to Pitor - my family is my greatest inspiration and their photos are mostly seen in my creations. Scrapbooking has been my biggest passion since 2006 - I was first fascinated with digital scrapbookign which I now return to from time to time, then I tried my skills at albums and cardmaking to be finally completely lost for layouts. I don't favour any particular technique nor style, I love to experiment and play with colours and embellishments. I have a weakness for small forms, definite, but pastel colours, bling and roses and dots ;-) 
Currently I design for Bo Bunny and The Scrap Cake, I also have the pleasure of creating sample works for Polish scrapbooking shops. I contribute to the portal "Polki Scrapują" which gives me enormous satisfaction!
I'm very happy to join the Lemonade team. I'm sure it'll be a great challenge and experience for me!
 
A my mamy pewność, że współpraca z Mirabeel będzie niezwykle owocna - a oto próbka Jej talentu - LO ze zdjęciem córeczki, i produktami Lemonade :-))
And we are sure the cooperation with Mirabeel will be fantastic - here's a sample of her talent, a LO with her daughter's photo and Lemonade products :-))

 
Więcej prac Mirabeel możecie zobaczyć na Jej blogu.
More of Mirabeel's work can be seen on her blog.


1 komentarze:

Monika pisze...

Dołączam się do życzeń dla Ani i gratuluję Agnieszce!:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com