piątek, 13 maja 2011

Ślub w brązach / A Wedding in Brown

Sobota to tradycyjnie dzień ślubów. Nasza projektantka Betik zdążyła w samą porę przygotować kartkę :-)
Saturday is a traditional wedding day in Poland. Our Designer Betik has made a wedding card - right on time :-)

"Moja kartka jest chyba trochę nietypowa, ślub kojarzy się zazwyczaj z bielą i mnóstwem kwiatów... Ale ponieważ lubię niestandardowe podejście do tematu postanowiłam zrobić wyzwanie samej sobie i wykonać kartkę ślubną bez użycia bieli (wyjątkiem jest tu baza) oraz kwiatów. 
 "I guess my card is a bit unusual, as a wedding is usually associated with white and a lot of flowers... But I like to do things in an unusual way, and so I challenged myself to make a wedding card without white (the card base excluding) or flowers.

 
Do jej zrobienia użyłam papieru z kolekcji "Vineyard" oraz "At the seaside" oraz dwóch stempli z najnowszej kolekcji Lemonade - z młodą parą oraz ramką do wykrojników.  Jak widać kartka jest w miarę nieskomplikowna... 
I used papers from the Vineyard and At The Seaside collections and also two stamps from the latest release - the newlyweds and die frame. The card itself is quite simple...
 


Poza stemplami oczywiście, główną ozdobę stanowią ramki z wykrojników oraz wycięte fragmenty dekoracyjne z arkusza z motywami morskimi. Są niby kwiaty-wachlarze... Większe z nich wkomponowałam w okolice stempla z parą młodą natomiast mniejsze umieściłam przy napisie w dniu ślubu. 
Apart from the stamps of course, the main decorative element are the diecut frames and motives cut out of the marine paper. They look like flower fans... I put the larger ones on the sides of the stamped image and the smaller ones by the sentiment.
 

 
Szyku dodał również motyw nut, wytłoczony na piaskowym papierze. Niektóre elementy podkleiłam pianką 3d w celu uzyskania delikatnej przestrzenności. 
The elegance is stressed by the music note background which I embossed in with a embossing folder. I put 3D foam under some layers to add dimension.


Po dodaniu pereł i kilku szwów maszynowych kartka była gotowa i przyznać muszę, że efekt mnie zadowolił. Tym bardziej, że zaczynając pracę sama nie do końca wiedziałam co mi wyjdzie... :-)"
Having added a few pearls and machine sews, I looked at my finished card and have to admit the result is quite satisfactory to me. Especially that when I began the work I was'n quite sure about the outcome... :-) "
 
Autorka jest zadowolona, ale  nowożeńcy, którzy tę kartkę otrzymają, będą na pewno zachwyceni! 
The Author is fond of her work, but the newlyweds who'll receive the card will surely be delighted!
 




 

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com