środa, 13 lipca 2011

Przepiśnik do letniej kuchni / Summer Kitchen recipe Book

Nowalinka przygotowała na dzisiaj smakowity prezent - zobaczcie!
Check out what a delicious gift Nowalinka made for today!


Papiery z najnowszej kolekcji "Summer Kitchen" swoimi wzorami są stworzone do projektów "kuchennych" (ale nie tylko) dlatego poszłam przede wszystkim w tym kierunku.
Stworzyłam w końcu pierwszy notes na ulubione przepisy. Do tej pory ich nie robiłam, bo zawsze brakowało mi papierów tematycznych w kuchennym klimacie. Ta kolekcja bardzo pasuje mi kolorystycznie, kojarzy mi się ze swojską, sielską babciną kuchnią.

The newest collection Summer Kitchen is designed especially for "kitchen" projects (though not only, of course), therefore the first project I made with these papers was a recipe book. I haven't made one yet, as I always lacked appropriate "kitchen" designs. This collection is perfect for me, I love the colours and designs, they bring to mind a familiar, idyllic grandma's kitchen.
 





W nawiązaniu do kraciastego jak obrus papieru dodałam kraciaste wstążeczki. Dla dodania lekkości soczystym kolorom dorzuciłam białe ozdoby i serwetkę.
Brzegi notesu, zarówno z przodu, jak i z tyłu, ozdobiłam stemplem z zestawu Elegance w kolorze mocnej czerwieni - mix sielskiej kuchni i szczypty elegancji ;-)
To match the plaid of the tablecloth-like paper I added plaid ribbons. I softened the bold colours with white embellishments and a doily.
I stamped the edges of both the front and back of the book with an Elegance stamp, using intense red ink - a mix of idyllic kitchen and a bit of elegance :-)



Notes przeznaczyłam na prezent - zapakowałam go w zwykłą, szarą kopertę, na którą nakleiłam białą serwetkę z jednym z ozdobnych elementów z arkusza dodatków oraz napisem "Summer kitchen" wyciętym z dolnego paska z nazwą papierów.
Brzeg koperty, podobnie jak w notesie ozdobiłam "Eleganckim" borderem, żeby opakowanie nawiązywało do zawartości."
I made the recipe book as a gift - I put it into an ordinary kraft envelope which I decorated with a doily, an elements from the cut-outs sheet and a "Summer Kitchen" sentiment I cut from the name border of one of the papers. 
Just like the recipe book, I stamped the edges of the envelope with the elegant border stamp, to make it match the contents."


Wy też możecie sprawić komuś taki fantastyczny prezent, używając tych produktów:
You can also make sucha a fantastic gift for someone, using the following products:



1 komentarze:

Makola pisze...

Piękne rzeczy:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com