piątek, 15 lipca 2011

Pudełko na morskie skarby / Sea Tresure Box

Po pięknym LO w morskich klimatach Carol zachwyca nas kolejnym morskim projektem!
After a beautiful "sea" LO Carol awes us with another marine project!

"After the holidays by the sea we bring back not only beautiful photos, but also various "treasures" - sea shells, amber pieces, small souvenirs... And for such keepsakes I prepared a special box:
"Po wakacjach nad morzem zostają nie tylko piękne zdjęcia, ale i różne "skarby" - muszelki, kawałki bursztynu, drobne pamiątki... Na takie właśnie drobiazgi przygotowałam pudełko:


Originally it was a tin with prima flowers - I covered it with At The Seaside papers and embellished with a tag from the elements sheet, flowers, ribbon and buttons - all in traditional "marine" colours.
Oryginalnie bylo to metalowe pudełko z kwiatkami Primy - okleiłam je papierami z kolekcji At The Seaside i ozdobiłam dodatkami: etykietką z arkusza dodatków, kwiatami, wstążką i guzikami - wszystko w tradycyjnych "marynarskich" kolorach.



Altering a box was a great fun - and also the subject for my Lemonade challenge - join in!"
Alterowanie pudełka to świetna zabawa - i również temat mojego wyzwania dla Lemonade, do udziału w którym zapraszam! :-)"

 

1 komentarze:

Czarownica pisze...

Ale prześliczne pudełeczko, do mojej marynistycznej łazienki pasowałoby jak ulał.. Cudne

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com