środa, 24 sierpnia 2011

Ślubne kamee / Wedding Cameos

Kamea to ozdoba ponadczasowa - elegancka, romantyczna, kobieca...Spójrzcie, jak motyw kamei wykorzystała Nowalinka.
A cameo is a universal ornament - elegant, romantic, feminine... See how Nowalinka used the motif in a wedding card:


Dziś kolejna kartka ślubna, bo sezon ślubów w sierpniu rozkwita w pełni.
Bardzo modne w tym sezonie są motywy kamei, dlatego z przyjemnością użyłam tych z zestawu stempli Elegance  - symetrycznie rozmieściłam je po obu bokach kartki.
Kamee wystemplowałam brązowym tuszem na zielonym papierze Elegance, który delikatnie kontrastuje z papierem fioletowym.
I created another wedding card, as the wedding season isw in full bloom in August :-)
As cameos are in fashion this season, I used the stamps from the Elegance set with real pleasure - I placed them symetrically on both sides.
I stamped  the cameos in brown ink on the green Elegance sheet that softly cotrasts with teh purple paper:




Żeby nie przedobrzyć z ozdobnikami i nie przytłoczyć całości skupiłam się na przeszyciach maszynowych, które ładnie współgrają z delikatnym wzorem papieru bazowego.
Środek kartki dla urozmaicenia tonacji kolorystycznej przełamałam kawałkiem pasiastego papieru.

Not to overdo the embellishments and overwhelm the composition, I focused on machine sewing that nicely completes the delicate design of the background paper. The middle strip of paper adds interest to the colour and pattern.


Sami też możecie się pokusić o wykonanie takiej kartki - oto użyte przez Nowalinkę produkty:
You can also try and create such a card - here are the products Nowalinka used:


4 komentarze:

Ewa pisze...

Elegancja w każdym calu

IWA pisze...

Pięknie i oryginalnie!

Moje Brzydactwa pisze...

Kamee świetne:)ciekawy pomysł- ja bym pewnie na to nie wpadła-czasami myślę zbyt szablonowo

Rachel pisze...

przecudna....te papiery i stempelki są rewelacyjne!:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com