środa, 23 listopada 2011

Kolędowy folder / A Christmas Carols CD Folder

Czas na kolejną świąteczną inspirację, a może...pomysł na ciekawy prezent? Oto dzieło Betik - przepiękny folder na płyty z kolędami:
It's time for another Christmas inspiration or perhaps...another gift idea? Here's Betik's creation for today - a beautiful folder for Christmas carols CDs.

"Święta coraz bliżej... Ja też zaczęłam się już przygotowywać i w ramach tych przygotowań powstał folder na płyty. Płyty wyjątkowe. Płyty, które wprowadzają nas ten niezwykły, świąteczny czas. Ja w swojej kolekcji mam kilka ulubionych płyt z kolędami czy pastorałkami, dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby mieć dla nich specjalne miejsce.
Christmas is getting closer and closer...I already started preparations and within those preparations I made a CD folder. Special CDs. CDs that introduce us to this unique Christmas time. In my collection I have a few favourite CDs with Christmas carols and songs and I thought it would be nice to have a special place for them.


Mój folder powstał z najnowszej kolekcji świątecznej, skorzystałam zarówno z papierów, jak i dodatków do wycinania.. Pełno tu tego co lubię, czyli warstw i warstewek :-) Piękną - i jakże pasującą - ozdobą jest stempel ze starą kolędą odbity na szarym papierze wkomponowany w całość. 
I create the fodler using the Christmas collection, both papers and the cut-outs sheet. There are many, many layers, my favourites :-) An old carol stamp stamped onto craft paper is also a beautiful and fitting embellishment:


Choć bardzo rzadko używam brokatu, stwierdziłam, że tutaj troszkę błyskotek nie zaszkodzi (co mam nadzieję widać na zdjęciach). Brokatem w płynie pokryłam gdzieniegdzie poinsencję, listki oraz brzegi papieru. 
Although I seldom use glitter, I thought it would proper to use it on the folder (I hope you can see that in the photos). I added some glitter glue on teh poinsettia, leaves and edges of the papers.


Wewnętrzne okładki nie są zdobione, by nie uszkodzić płyt - ale papier sam w sobie jest taki dekoracyjny!
I didn't decorate the inside covers - by the paper is so decorative itself!


Myślę, że taki folder może być również praktycznym i oryginalnym upominkiem pod choinkę :-)"
I think such a folder can also be a useful and original Christmas gift :-)"


Gdybyście chcieli skorzystać z inspiracji - oto lista potrzebnych materiałów Lemonade:
If you were inspired to create - here's the list of Lemonade supplies:


6 komentarze:

Encza pisze...

Ależ cudny!

Alicja w krainie papieru pisze...

niesamowicie piękny :)

Unknown pisze...

Wygląda pięknie! A ja ciągle mam zaległości w właściwie to nawet nie rozpoczęłam prac świątecznych ;( czasu brak...

renataa25 pisze...

Przepiękny prezent, bardzo mi się podoba!!!

Anonimowy pisze...

Cudo.Pozdrawiam.

Zielonooka pisze...

wspaniały pomysł i cudne wykonanie:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com