piątek, 4 listopada 2011

Romantyczny komplet / A Romantic Set

Zanim zasypiemy Was inspiracjami świątecznymi, zobaczcie kilka prac z kolekcji romantycznej. Oto komplecik stworzony przez Betik :-)
Before we shower you with Christmas inspiration, let's see a couple of romantic projects. Here's a set by Betik :-)
 
 
"Uwielbiam połączenie niebieskiego z brązem, dlatego pomimo, że wokoło na blogach już święta, nie mogłam się powstrzymać i sięgnęłam w pierwszej kolejności po kolekcję Romantic Melody i zrobiłam notes i kartkę. 
I love the combination of blue and brown, therefore although there's Christmas everywhere around on blogs, I first grabbed the Romantic Melody collection and created a card and notebook.

 
Oprócz moich ulubionych kolorów w kolekcji znajduje się też papier, który idealnie wpasował się w moje zamiłowanie do wycinanek :-) To z niego powycinałam misternie kwiatki czyniąc je główną ozdobą notesu i kartki. Do nich dopasowałam kwiatki Primy podkolorowane glimmer mistem, w których środku umieściłam guziczki wycięte za pomoca wykrojnika z papieru, który stanowi bazę zarówno kartki jak i notesu. 
Apart from my favourite colours the collection includes a sheet that perfectly matches my love for cutting :-) I cut out the roses to make the main decorative elements for both the card and notebook. Then I added matching Prima flowers, coloured with glimmer mists and die-cut buttons from the background paper.
 

 
Dodałam jeszcze nieliczne elementy wycięte z arkusza z dodatkami i tym sposobem powstał fajny komplet. Tuszowane i dość mocno potarmoszone postarzaczem brzegi dodają przedmiotom lekko vintagowego wyglądu. 
I added a few pieces from the Elements sheet and thus I got a nice set. The inked and heavily distressed edges add the vintage look.
 

 
Jak widać nawet z kilku papierów można stworzyć całkiem atrakcyjną rzecz. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba!"
As you can see, even using a few papers you can make an attractive thing. I hope you like the set too!"
 

A oto produkty Lemonade, których użyła Betik:
Here's the list of Lemonade products Betik used:


6 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny komplet!!!!

Anonimowy pisze...

Oj podoba,podoba!Pozdrawiam!

Ewa pisze...

Ale zestaw - cacko i cacko :)

Muszelia pisze...

Piękne, fantastyczne poszarpania, postarzenia - lubię takie :)

IWA pisze...

O kurczaki! Rewelacyjny komplet, cudny!

Elunia pisze...

piękny komplet, choć kolorystyka zupełnie nie moja - bardzo mi się podoba

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com