środa, 18 stycznia 2012

Słoneczne szczęście / A Sunny Happiness

Na przekór dzisiejszej szaro-burej pogodzie mam dla Was odrobinę słońca :-)
Contrary to today's dull and grey weather I have some sun for you :-)

Zainspirowana najnowszym wyzwaniem Lemonade, na które przygotowałam kartki, postanowiłam pójść krok dalej i zrobić dwukolorowy scrap.Chociaż na początku wydawało mi się to trudnym zadaniem, jednak się udało, a zabawa była świetna :-)
Inspired by the latest Lemonade challenge for which I made cards, I decided to go a step further and create a two-colour scrapbook page. And although at first I thought that was a difficult task, I guess I succeeded and had great fun :-)


Jak widać, skupiłam się na zieleni i złamanej bieli, dlatego też sięgnęłam po  papiery z zestawu Summer Kitchen. Aby urozmaicić proste linie papieru bazowego, zielony papier wycięłam dziurkaczem w ozdobne ząbki:
As you can see, I focused on green and cream white, therefore I used papers from the Summer Kitchen collection. To contrast the straight lines of the background paper I punched the green paper into a decorative zig-zag border.


Tuż pod zdjęciem umieściłam ozdobny border z arkusza dodatków, żeby białe litery tytułu były lepiej widoczne:
Right under the photo I placed a decorative border from the Elements sheet, so as to make the white letters of the title more visible:



Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu i zabawy z dwoma kolorami :-)
I'd like to encourage you to take up the challenge and play with two colours :-)


3 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękny!!!!!

free-soul pisze...

Bardzo ładne papiery i piękne dodatki.Uśmiech chłopca przeuroczy.Ten perłowy liść układałaś perła po perle, czy to gotowa aplikacja?..urocze

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :-)

Liść paproci to gotowa ozdoba Prima.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com