piątek, 30 marca 2012

Kwietniowy przepiśnik / An April Recipe Book

Dzisiejsza propozycja Zielonookiej idealnie wpisuje się w kapryśną wiosenną pogodę. Całkiem pomieszana :-)
Zielonooka's creation for today perfectly matches the capricious spring weather. It's all mixed up :-)

"Kwiecień-plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata" - wprawdzie do kwietnia pozostało jeszcze 2 dni to ja już zaczęłam "przeplatać" :-) Połączyłam zimową kolekcję - Christmas Time z letnią kolekcją - Summer Kitchen i powstał przepiśnik - na cały rok :-) 
"April weather, rain and sunshine both together" - though there are still two days till April, but I have already started mixing :-) I combined the winter Christmas Time collection with the Summer Kitchen papers to create an all-year-round recipe book :-)
 
 
Na pozór odmienne ale w rzeczywistości świetnie razem się komponują i tworzą spójną całość.
Żywe kolory czerwieni pięknie prezentują się na stonowanej, głębokiej zieleni.
Słoikowy motyw i tekturową łyżeczkę pokryłam preparatem UTEE, aby zbyt szybko się nie zniszczyły. Brzegi poszczególnych warstw potuszowałam i postarzyłam.
Seemingly different, the papers perfectly go together and make a coherent whole.
Bright reds are perfectly exposed on the toned, deep green.
The jar image and the chipboard teaspoon are covered with UTEE for longer life :-) I also inked and distressed all the edges.
 
 
Na okładce po wewnętrznej jej stronie znajduje się kieszonka, w której umieściłam zawieszki na kompotowe przetwory, można tam także schować nowo zdobyty przepis.
The inner cover contains a pocket in which I put some fruit preserves tags, but you can also place a new recipe there:


Tył jest całkiem prosty, ale i dekoracyjny, dzięki papierom:
The back is quite simple, but also decorative, thanks to papers:


 
 
Przeplatany przepiśnik powstał z tych materiałów:
The mixed recipe book was made using the following products:

3 komentarze:

mood collage pisze...

Świetny i bardzo pomysłowy! Wyjątkowo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Pomysłowy ! A papiery prześliczne:)

Lore Art pisze...

Po prostu łezka w oku się kręci.. Kolor czerwony jest jednym z moich faworytów. Zazdroszczę Ci pomysłowości i zdolności do wykonania. :))

Może znadziesz trochę czasu, zapału i weny twórczej by wziąć w niej udział? :))
http://lore-art.blogspot.com/2012/03/wymianka.html

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com