poniedziałek, 26 marca 2012

Powitanie wiosny / Welcoming Spring

Pogodę mamy coraz bardziej wiosenną, więc Carol postanowiła oficjalnie powitać wiosnę :-)
The weather is more and more spring-like, so Carol decided to officially welcome spring :-)


"Inspiracją do kartki rocznicowej stała się...pogoda, i pierwsze motyle zwiastujące nadejście wiosny :-) Zieleń dopiero budzi się wokoło, dlatego też sięgnęłam po delikatne, blade kolory kolekcji romantycznej:
"The isnpiration for this anniversary card came from...the weather, and the first butterflies announcing the spring coming :-) The green is just waking up, so I decided upon delicate, pale colours of the romantic collection:


Z wiosną najbardziej kojarzą mi się kwiaty w kolorze żółtym, takie więc umieściłam na kartce, i dodałam całe mnóstwo motyli wyciętych dziurkaczem :-)
Yellow flowers are most spring-y to me, so I put them on my card, and added a whole bunch of punched butterflies :-)


Do umieszczenia zaś napisu wykorzystałam "pocztówkę" z arkusza dodatków:"
I stamped my sentiment on the "postcard" from the elements sheet:"


Wiosenna kartka Carol powstała z tych materiałów:
Carol's spring card was made using these supplies:

1 komentarze:

Bianca pisze...

What a beautifull project! xx Bianca

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com