piątek, 13 kwietnia 2012

Ślubne gratulacje / Wedding Congratulations

Dzisiaj Carol gratuluje z okazji ślubu :-)
Today Carol congratulates on the wedding :-)


Z mojej ulubionej kolekcji Vineyard wykonałam gratulacyjną kartkę ślubną. Żeby jednak nie wydawała się zbyt ciemna i ponura, użyłam jej jako tło do elementów wyciętych francuskimi wykrojnikami Scrap a la Carte kremowymi elementami. Dzięki ażurom całość wygląda lekko i delikatnie.
I used my favourite Vineyard papers to create this wedding congratulations card. I added some creme elements die-cut with French dies from Scrap a la Carte, so that the card doesn't look too dark and gloom. Now it looks light and delicate.




Oto papiery wykorzystane przez Carol:
Here are the papers Carol used:

2 komentarze:

katerina pisze...

bardzo lubię ta kolekcję papierów...jest piękna...a karteczka tez całkiem ładna...super ten ażur wygląda...

Anula pisze...

Bardzo ciekawy efekt daje ten ażur. A ja właśnie zamówiłam i czekam na te ładne papierki :P

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com