poniedziałek, 7 maja 2012

Kartka Komunijna / A First Communion Card

Na przełomie kwietnia i maja wiele z Was tworzy prace o tematyce Pierwszokomunijnej - ja również :-)
At the end of April many of you create First Communion projects - me too :-)


Z tej uroczystej okazji przygotowałam uniwersalną kartkę, odpowiednią i dla dziewczynki, i dla chłopca. Wybrałam neutralną kolorystykę papierów Elegance, a centralnym motywem kartki jest stempel z biblijnym cytatem:
On this joyful occassion I created a universal card, suitable both for a girl or a boy. I chose the neutral colours of the Elegance papers, and the central motif is the Bible quotation stamp:


Jako motywy ozdobne wykorzystałam kwiaty wycięte z jednego z arkuszy Vineyard, ale dla zwiększenia realizmu listki podkolorowałam, zwykłymi kredkami:
As decorative elements I used the flowers cut out from one of the Vineyard sheets, but to make them look more real I coloured the leaves with pencils.


Wykorzystałam również okrągły stempel z napisem, stemplując go dwukrotnie: jedną z odbitek embossowałam złotym pudrem, wycięłam środek i następnie nakleiłam go na piance 3D na tym samym miejscu:
I also used a raound sentiment stamp, stamping it twice, then embossing one image with golden ep. I cut out the centre and mounted it on the other image on 3D foam:


Pianka posłużyła też przy naklejaniu poszczególnych fragmentów kwiatowej kompozycji: dzięki temu kartka jest bardziej przestrzenna:
I used the foam to mount the elements of the flower composition too: thus the card is more dimensional:


Do wykonania kartki wykorzystałam te materiały - spróbujcie i Wy :-)
I used the following products to create this card - try for yourselves :-)


0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com