niedziela, 27 maja 2012

Kwiatuszek / Little Flower

Już wkrótce zobaczycie prace naszego zespołu z nowymi kolekcjami, a dzisiaj Carol już przygotowuje się do eksplozji kolorów :-)
Soon you'll see our Team's creations using new collections, and today Carol is already getting ready for the explosion of colours :-)


Bardzo podoba mi się to zdjęcie mojej córki na łące, z polnym kwiatkiem za uchem. Wygląda tu tak delikatnie i dziewczęco! Postanowiłam więc dać jej idylliczną oprawę, z kwiatami i drewnianymi dodatkami.
I love this photo of my daughter on a meadow, with a flower behind her ear. She looks so girly and delicate! So I decided to create a bucolic scene here, with flowers and wooden embellishments. 


Kolorystyka zdjęcia przesądziła o wyborze papierów - chciałam je jednak nieco ożywić, dlatego dodałam odrobinę intensywnego turkusu. Naturalna barwa drewnianych elementów rozjaśnia całość:
The colours from the photo determined my choice of papers - but I wanted to lighten them a bit, so I added some broght turqouise. Natural wooden colour of embellies adds some more light to the whole:



Do stworzenia tego radosnego LO Carol użyła tych papierów:
To create this cheerful LO Carol used the following papers:


1 komentarze:

Marzenciuk pisze...

To LO jest przepiękne!!! Uwielbiam takie kolorki.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com