środa, 30 maja 2012

Nietypowy zielnik / An Original Herbarium

Kiedyś pensjonarki pisywały pamiętniki, współczesne scrapperki tworzą piękne art-journale - w każdym wieku :-)) Zielonooka właśnie postanowiła zacząć:
In the old days boarders used to write diaries, today scrappers of any age create beautiful art-journals :-) Zielonooka has just decided to start:


"Od jakiegoś czasu zachwycają mnie art-journale, miałam ogromną chęć stworzyć coś własnego ale nie bardzo wiedziałam, jak do tego się zabrać. W końcu postanowiłam spróbować. W ręce wpadło mi zrobione kiedyś zdjęcie szafirków, i pod wpływem inspiracji z internetu postanowiłam stworzyć coś w stylu zielnika. 
Art-journals have been growing on me for some time now. I wanted to create something like that, but didn't known where to start. At last I decided to have a go at it. I came across a photo of grape hyacinths I took some time ago and inspired by a similar project I found in the Internet, I decided to create a kind of herbarium.


Zielnik ten trochę nietypowy bo zamiast suszonych roślin mam zamiar wykorzystywać zdjęcia. To moja pierwsza próba, jak dalej potoczą się losy tego projektu nie wiem - ale wiem, że przede mną wiele nowych kreatywnych doświadczeń :-) "
My herbarium is a bit different from the traditional ones, as I intend to put photos of flowers in it instead of dried plants.It's my first attempt, I don't know how this project's going to develop - but I know I'm heading for a whole new world of creative experience :-) "


Jeśli i Wy chcielibyście spróbować tej formy, użyjcie tych materiałów:
If you want to try too, use the following supplies:



1 komentarze:

Ajgacia pisze...

cudny ten zielnik i bardzo zachecajacy :->

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com