poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kolorowy dziecka świat / A Colourful Child's World

W kolorową podróż do świata dzieciństwa zabierze Was dzisiaj Zielonooka:
Zielonooka will take you today on the colourful journey into a child's world:
 
 
"Kolekcja After the Rain zaskoczyła mnie mnogością barw i ich intensywnością, obawiałam się, że sobie z nią nie poradzę, jednak postanowiłam się przełamać i spróbować coś z niej stworzyć. Jak mi poszło - sami oceńcie, mnie się nawet podoba :-).
Świat oczami dziecka jest bardzo kolorowy, radosny i beztroski - szkoda, że nasz, dorosły, już taki nie jest: zbyt wiele rzeczy nas przytłacza... Postanowiłam jednak przedstawić ten sposób postrzegania świata i tak powstał scrap "Mój świat":
"The "After the Rain collection surprised me with the variety and intensity of colours, I was afraid I wouldn't be able to work with it, but then I decided to take up the challenge and create something. How did I do? Judge yourselves, I'm quite pleased with the result :-)
The world in a child's eyes is very colourful, cheerful and carefree - oity for us, adults, it's no longer so, so many things overwhelm us... But I wanted to present the way children look around and so I made this "My world" page:


Świetnie się bawiłam przy wycinaniu wszystkich tych elementów! Większość z nich umieściłam na kosteczkach 3D, by zyskać wymiarowość. Stemplowe nutki odbiłam za pomocą białej farby akrylowej, aby trochę rozjaśnić przestrzeń wokół zdjęcia. Nie umieściłam tu zbyt wielu elementów gdyż baza jest bardzo kolorowa i mogłyby się one w niej zgubić.
I had great fun cutting all those little elements! I mounted most of them on 3D foam for dimension. I stamped the music notes stamp with white acrylic paint to lighten the space around the photo. I didn't use many embellishments as teh background is very colourful and they could have got lost.
 



Wszystkim Wam życzę aby w Waszym życiu pojawiały się tak barwne momenty jak ten tęczowy scrap.Pozdrawiam mega optymistycznie :-)"
I'd like to wish you many colourful moments in life, just as in this rainbow page. Very optimistic greetings from me :-)"

Tę feerię barw możecie wyczarować przy pomocy tych produktów Lemonade:
You can also create such a blaze of colours with these Lemonade products:

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cudne kolory! :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com