środa, 14 listopada 2012

Makowa panienka / A Poppy Girl

W szare jesienne dni Moriony proponuje terapię kolorem...i słońcem :-)
For grey autumn days Moriony suggests some colour... and sun therapy :-)


"Zdjęcia z makowej sesji mojej córki wprost uwielbiam. Gościły już w albumie i na layoutach. Przyszła pora na blejtram, który w odpowiednim czasie trafi w ręce rozkochanej we wnuczce babci. 
I just adore photos of my daughter's poppy photo shoot. I already put them in an album and some layouts. Now it's time for a canvas that in due time goes to the hands of her granddaughter-smitten grandma.


Kolorystyka zdjęcia i motyw maków wręcz prosiły o użycie kolekcji "Summer in the country". Czerwienie i intensywny niebieski idealnie się ze sobą łączą a dżinsowa tekstura podkreśla wiejskość i sielskość zdjęcia. Żeby rozjaśnić trochę papier, nałożyłam w niektórych miejscach odrobinę białej pasty strukturalnej przez gwiazdkową maskę. Później powtórzyłam motyw gwiazdek używając stempla do tła. W górnym roku blejtramu nakleiłam dwa banerki, na które nastemplowałam polskie napisy z zestawu z najnowszej kolekcji dziecięcej.
The colour palette of the photos and the motif of the poppy just waited for the Summer in the Country papers to be used. Vibrant blue and red go perfectly together and the denim pattern emphasises the rustic character of the photo. To lighten the paper up, I applied some texture paste here and there, using a star mask. Then I repreated the star motif using a background stamp. In the upper corner of my canvas I stamped some Polish sentiments from the latest release kids stamp set.



Pod zdjęciem utworzyłam mocno przestrzenną kompozycję ze skrawków papierów. Dołożyłam również urocze kalosze i maki, wycięte z arkusza elementów. 
I composed quite a dimensional matting for the photo using bits of papers. I also added cute wellies and poppies cut out from the elements sheet.



Na samym końcu umieściłam napis wyklejony z Lemoniadowego alfabetu samoprzylepnego.
Finally I composed the title using Lemonade alphabet stickers.




Z efektów pracy jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że zrobienie blejtramu pochłonęło mi "tylko" kilka godzin, co przy moim tempie pracy jest sporym osiągnięciem ;-)"

I'm very happy with the result, especially that making the canvas took me "only" a few hours, which is quite an achievment, considering my working time rate ;-)" 


Ten radosny, kolorowy blejtram powstał z udziałem tych produktów Lemonade:
This cheerful colourful canvas was made with these Lemonade products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com