środa, 19 grudnia 2012

Kartki prawie przestrzenne / Almost Dimensional Cards

Sezon kartkowy już co prawda za nami, ale chciałam Wam jeszcze pokazać dwie kartki :-)
The cardmaking season is over now, but I'd like to share two more cards :-)


Swoje tegoroczne kartki świąteczne przygotowywałam według zasady - mają być na tyle płaskie, by łatwo mieściły się w kopercie. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, bo uwielbiam przestrzenne prace! Minimalną przestrzenność udało mi się zawrzeć w dwóch kartkach z materiałów Lemonade:
My Christmas cards this year followed one main principle - they had to be flat enough to go easily into envelopes. That was quite a challenge for me, as I love dimensional creations! And so I managed to give a minimum of dimension to my two cards I created using Lemonade supplies:


Obie mają tę samą kompozycję, w lustrzanym odbiciu. Kilka elementów ozdobnych, stemple okrągłe i z obrazkami i odrobina brokatu pozwoliły uzyskać świąteczny charakter:
Both cards have the same, mirrored design. A couple of cut-outs, round stamps and stamped images allowed to achieve the festive character:





Przestrzenność uzyskałam podklejając poszczególne warstwy pianką 3D - główne motywy ukazują się przez wycięte wykrojnikiem ozdobne "okienka":
I added dimension by mounting particular layers on 3D foam - and the main motives appear through decorative die-cut "windows":



Mam nadzieję, że sprawią obdarowanym choć tyle radości, ile ja miałam przy ich tworzeniu :-)
I hope the addressees would feel at least as much joy as I did while creating them :-)


A oto lista materiałów:
Here's the products list:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com