piątek, 21 grudnia 2012

Pakowanie czas zacząć / Time To Start Wrapping Gifts

Tuż przed Świętami mamy dla Was kilka pomysłów na pakowanie prezentów - dzisiaj Fasoolka prezentuje proste, lecz bardzo eleganckie opakowanie z bilecikami:
Just before Christmas we have a few gift-wrapping ideas for you - today Fasoolka shares her simple, yet very elegant packaging with gift tags:


"Kontynuując temat pakowania prezentów, postanowiłam wreszcie wykorzystać stempel z poinsecją, który od samego początku bardzo mi się podobał :-) Sam w sobie jest bardzo ozdobny, więc żeby nie stracił na atrakcyjności użyłam go ozdobienia prostego karnetu. Zrobiłam dwie wersje. Pierwsza "oszczędna" z wykorzystaniem tylko brązowego tuszu i beżowego kartonika. 
"Continuing the gift-wrapping theme, I decided to finally use the poinsettia stamp that I liked from the very first moment :-) It's very intricate itself, therefore I used it on a very simple tag, so that it doesn't loose its attractiveness. I created two versions. The first, "modest"one, is just stamped with brown ink on a beige tag.



Drugie opakowanie jest nieco bardziej ozdobna. Motyw odbiłam na czerwonym papierze, wycięłam i nakleiłam na tle kwiatów odbitych na tagu.
The other packaging is a bit more decorative. I stamped the motif onto a piece of red paper, cut it out and glued onto the poinsettias stamped on the tag.




W powyższy sposób opakowałam książki, myślę, że się spodoba :-)"
I wrapped some books this way, I hope you like it :-)"


Do zapakowania swoich prezentów będziecie potrzebować:
You'll need these to wrap your gifts:

2 komentarze:

Made by AJ pisze...

Bardzo elegancki bilecik!

Anonimowy pisze...

Elegancko i gustownie.A stempel ...cóż jak wszystkie -świetny!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com