środa, 16 stycznia 2013

Osiemnastka w fioletach / A Purple 18th Birthday

Czy eleganckie papiery nadają się na  kartkę dla nastolatki? Zielonooka pokazuje, że tak!
Do elegant papers match a teenager card? Zielonooka proves they do!
 
 
"Czy ja już wspominałam, że pokochałam kolekcję Vineyard? To była miłość od pierwszego ciachnięcia :-) i to chyba jedna z pierwszych kolekcji, którą zużyłam dość szybko.
Dziś w ramach inspiracji, chciałam pokazać Wam kartkę na 18 urodziny - może trochę nietypowe kolory, ale iście pobudzające tej zimy.
Have I mentioned how I loved the Vineyard collection? It was my love at first cut :-) and perhaps one of the first collections I used up pretty quickly.
Today for my inspiration I want to share an 18th birthday card - the colours may not be typical, but quite stimulating for the winter time.


Większość elementów umieszczonych jest na kosteczkach 3D aby nadać lekkości i przestrzenności pracy.
Gdzieniegdzie sypnęłam brokatem, bo damy przecież lubią błyskotki ;-)
I mounted most elements on 3D tape to add lightness and dimension to my creation.
I also scattered some glitter here and there, ladies love glamour after all ;-)


Fioletowa kartka powstała z tych materiałów:
The purple card was made using these supplies:

3 komentarze:

Funiaa pisze...

Jeju ależ cudna ta kartelucha :) Bardzo lubię te papiery :)

el pisze...

śliczne ,

Ludeczka pisze...

Extra kartka, układ i kolorystyka świetne.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com