środa, 20 lutego 2013

Album dla księżniczki / A Little Princess Album

Dzisiaj od Moriony prawdziwa gratka dla szukających inspiracji na album dziecięcy:
Today Moriony shares a true treat for all those looking for a baby album inspiration:


"Moją ulubioną formą skrapową są albumy - zwłaszcza takie ze zdjęciami, dokumentujące szczególne wydarzenia, wyjazdy lub sesje. Czasem jednak robię też i takie dla kogoś, do zapełnienia własnymi wspomnieniami. I z takim właśnie albumikiem pojawiam się dzisiaj na blogu Lemonade. 
"My favourite scrapbooking form are albums - especially with photos documenting special events, journeys or photo shoots. Sometimes however I create albums for somebody else to fill them with their own memories. And here I am today to share such an album on the Lemonade blog:



Albumik ma niecodzienny kształt dziecięcego ubranka a poszczególne strony mają różne kształty. Adresatką jest mała księżniczka ;-) więc i kolory miały być dziewczęce i królewskie. Od razu pomyślałam o kolekcji Elegance, która na pierwszy rzut oka może nie kojarzy się dziecięco, ale i takie prace można z niej wyczarować. Do oklejenia kart albumu wybrałam fiolety i szarości a zieleń zachowałam jedynie jako dodatek. Na okładce użyłam stempelka z najnowszej, dziecięcej kolekcji "Witaj kruszynko". Żeby nie było zbyt poważnie, tu i ówdzie pojawiają się wesołe zwierzaki.
The album has an unusual shape of a baby onesie, and particular pages have various shapes. It'll belong to a little princess ;-) so the colours were supposed to be both baby and royal. And I immediately thought of the Elegance collection, although it doesn't look baby-ish at the first sight. Yet you can make such creations too.
I covered the pages with purple and grey papers, saving the greens for embellishments only. On the front cover I used a stamp from the latest baby collection with the "welcome baby" sentiment. Not to make the album too solemn I added some funny animal images here and there.


Na rewersie okładki przygotowałam miejsce na pomiary z dnia narodzin. Bardzo ułatwił mi to stempel z uroczą stópką.
In the inside cover I planned a baby data page. The baby data stamp with a cute foot made this quite easy:



Poszczególne strony zdobione są tylko na bokach, żeby jak najwięcej miejsca zostało na zdjęcia. Żeby urozmaicić poszczególne karty, dodałam różne, śmieszne napisy nastemplowane na banerkach. Wszystko uzupełniłam papierowymi kwiatkami i taśmą washi.

The pages are decorated only on the corners and sides, to leave plenty of space for the photos. To make the pages more interesting, I added some banners stamped with funny sentiments and completed the whole with paper flowers and washi tape:






A tu rzut oka na wszystkie karty:
Here's the overall view of the album:






Ta niesamowita pamiątka powstała z następujących materiałów:
This incredible keepsake album was made using the following supplies:

4 komentarze:

Rom-a pisze...

coś wspaniałego.........

GosiaMachynia pisze...

Albumik przepiękny, sukienusia z tych papierów wygląda przecudnie !!!! A całość jest idealna, perfekcyjna !!!!

Asio pisze...

Przepiękny album!!
Bardzo podobają mi się te stemplowane hasełka :)

Goyi Rodriguez pisze...

Muy bonita tarjeta modelo body.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com