poniedziałek, 4 lutego 2013

Na powitanie maluszka / Welcome, Baby

Fasoolka przygotowała na dzisiaj coś na powitanie maluszka:
Fasoolka today welcomes a baby:

"Luty to głównie temat walentynek, ale dzisiaj dla odmiany proponuję coś dla maluszków i ich rodziców, a właściwie to dla kogoś, kto chce sprawić rodzicom maleństwa miłą niespodziankę :-)
"February is mostly time of St.Valentine's Day, but today, for a change, I'd like to share something I created for a baby and its parents, or rather for someone who wanted to give the baby's parents a nice surprise :-)



Wykorzystałam do tego papiery z różnych kolekcji, kierując się przede wszystkim jasną, stonowaną kolorystyką. Dla urozmaicenia fragmenty papieru potraktowałam stemplem z serii Basic, a ponieważ to kartka dla dziewczynki, użyłam tuszu w kolorze różowym :-) Na koniec dodałam troszkę kolorowej taśmy i kilka samoprzylepnych kamyczków.
I used papers from various collections, following the idea of light, soft colours. For more interest I stamped here and there the Basic background stamp, and since it's a baby girl gift,  I used pink ink :-) Finally, I added some colourful tape and decoartive stones.


Do kartki dodałam też bilecik, który  można przymocować do prezentu.
Mam nadzieję, że zestaw się spodoba."
I also made a matching tag that can be tied to the baby present.
I hope the parents would like the set."


Maluszkowy zestaw powstał z tych materiałów:
The baby set was made using the following Lemoande products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com