piątek, 1 lutego 2013

Miłość w Paryżu / A Paris Love

Dzisiejszym postem chciałam Was zachęcić do udziału w naszym kolejnym, 50-tym już wyzwaniu :-)
With my today's post I'd like to encourage you to take part in our consecutive, 50th challenge :-)


Temat wyzwania podała tym razem Caroline - nasza francuska perełka w zespole :-) Ponieważ nie miałam szczęścia być w Paryżu, ani we Francji, pozostało mi skupić się na skojarzeniach związanych z tym krajem. A mam ich wiele! Jednak Paryż najbardziej kojarzy mi się z romantyczną, poetycką miłością, a że zaczął się właśnie luty, postanowiłam zrobić moją "paryską" wersję walentynki :-)
This time the subject for the challenge was a choice of Caroline - our French pearl in the team :-) As I hasn't been lucky to visit Paris or France yet, I had to focus on my associations with that country. And I have many! However, Paris means first of all love to me, the romantic, poetic love, and since February has just started, I decided to make my "Paris" version of a valentine card :-)


Zdecydowałam się na połączenie ciepłych beżów i brązów z lawendowym fioletem, jako, że lawenda też mi się z Francją mocno kojarzy. Jest sporo warstw, postarzonych dla lepszego efektu:
I decided to combine warm beiges and browns with lavender purple, as I associate lavender with France too! I used many layers, distressed for a better effect:


Centralnym motywem są oczywiście serca, potuszowane i pokryte Crackle Accents. Wokół nich umieściłam kompozycję róż, wyciętych z papieru i tych przestrzennych. Odbiłam też miłosne wyznanie po francusku, korzystając z eleganckiego alfabetu.
The central motif is of course a pair of hearts, inked and covered with Crackle Accents. Around them I placed a rose cluster, those cut out of paper and dimensional ones. I also stamped a declaration of love in French, using the elegant alphabet stamp set:


Całość nie jest zbyt przestrzenna, aby kartka łatwo zmieściła się w kopercie.
I didn't make the card too dimensional, so that it easily goes into an envelope.


A Wam z czym kojarzy się Paryż, Francja? Zachęcam do udziału w wyzwaniu, nagroda czeka!
And what do you associate Paris, France with? Do take part in our challenge, the prize is waiting!

Do swojej francuskiej walentynki użyłam:
For my French Valentine card I used the following:

1 komentarze:

mapowska pisze...

Cudna, taka delikatna i elegancka!! :D

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com