środa, 27 lutego 2013

Poetycki kolaż / A Poetic Collage

Dzisiejszy post Anuszka dedykuje wszystkim miłośnikom poezji :-)
Anuszka dedicates today's post to all poetry lovers :-)


 

Jaka jest wasze największe źródło inspiracji? Myślę, że moją jest muzyka, poezja i ogólnie mówiąc - słowa. Ostatnio usłyszałam wspaniały wiersz Krzysztofa Kamila Baczyńskiego i okazało się, że jest niezwykle inspirujący. Postanowiłam stworzyć kolażową zawieszkę z fragmentem tego utworu.
What is your greatest source of inspiration? I guess that mine is music, poetry or generally speaking - words. Lately I have heard a wonderful poem by Krzysztof Kamil Baczynski and it turned out to be highly inspirational. I decided to create a collage hanger with a fragment of this poem.
 


Najlepszym wyborem dla tego projektu była kolekcja Romantic Melody, która podkreśliła tajemniczy charakter tej pracy. 
The best choice for this project was Romantic Melody collection which higlighted the mysterious character of the design.

 

Litera T to inicjał imienia mojego dziadka - Tadeusza. Na zdjęciu możecie zobaczyć go jako młodego i przystojnego chłopca. :-)
The letter T stands for Tadeusz - my grandfather's first name. In the picture you can see him as a young and handsome boy. :-)  




Stworzyłam ją używając kawałków papierów połączonych z metalowymi elementami i taśmą piankową, aby dodać przestrzenności. Nie mogłam się powstrzymać i użyłam mojego nowego ulubionego stempla i odrobiny juty. 
I made it using different bits and pieces of the papers combined with some metal elements and foam tape to create dimensional effects. I couldn't help using my new favourite stamp and some burlap.  

 

Myślę, że cały projekt jest nieco nostalgiczny, zupełnie jak poezja Baczyńskiego. Mam nadzieję, że będzie on równie inspirujący dla was, co jest dla mnie. Powieszę go obok mojego biurka, żebym mogła na niego spoglądać w poszukiwaniu inspiracji twórczej.
I guess that the whole project is a bit nostalgic just like Baczynski's poetry. I hope it will be as inspirational for you as it is for me. I'll hang it next to my desk to look at it in search for creative ideas.


W swojej inspirującej pracy Anuszka użyła:
In her inspiring project Anuszka used:

1 komentarze:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

fantastyczny efekt! treść i forma, słowo i obraz!!! i jeszcze z historią prawdziwą w tle!!!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com