piątek, 1 marca 2013

Kwiatowe wyzwanie / The Flower Challenge

Dziś na blogu wyzwaniowym Lemonade ruszyło kolejne wyzwanie, na które Betik przygotowała taką kartkę:
Today a new challenge starts over on the Lemonade Challenge blog, for which Betik created the following card:


"Nasze marcowe wyzwanie polega na przygotowaniu pracy, w której występować będą co najmniej 3 kwiatki w różnych kolorach. Ot, taki bardzo wiosenny temat :-)
Ponieważ mam słabość do kwiatów, nie mogłam się ograniczyć tylko do 3... można powiedzieć, że u mnie występuje ich cała "lawina" :-) 

"Our March challenge requires to create something including at least 3 flowers in various colours. A very spring theme :-)
As I love flowers, I couldn't limit myself to just three...I simply showered my card with flowers :-)


Są kwiaty wycinane, szydełkowane, jest też piękna okazała różyczka Primy w wersji 3D. Wszystkie moje kwiaty znajdują się w otoczeniu "wiosennych barw" wybranych z poszczególnych papierowych kolekcji Lemonadowych. Zielone tło pochodzi z kolekcji Elegance, natomiast serwetkę wycięłam z mojego ulubionego arkusza z kolekcji Summer Kitchen. Z tego samego zestawu ale z elementów do wycinania pochodzi mój paseczek w zieloną krateczkę. Jest mnóstwo kosteczek 3D i prosta nieskomplikowana kompozycja.
There are cut-out flowers here, crochet flowers as well as a beautiful Rpima dimensional rose. All the flowers are surrounded by "spring" colours chosen from various Lemonade paper collections. The green background is a piece of teh Elegance sheet, and I die-cut the doily out of my favourite Summer Kitchen paper. The green plaid strip also comes from this collection, from the elements sheet. I employed a simple composition and a lot of 3D dots.


Kartka bez napisu, którą możemy podarować z jakiejkolwiek okazji lub bez.
Serdecznie zapraszamy na naszego bloga wyzwaniowego i przyłączenie się do zabawy :-)"

I didn't use any sentiment in my card, which makes it perfect for any occassion.
Do visit our challenge blog and join the fun :-)"



Wyzwaniowa kartka Betik powstałą na bazie tych papierów:
Betik's cfhallenge card was made using these papers:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com