poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosenna kartka / A Spring Card

Najwyraźniej nasze kartki podziałały - Caroline powróciła do formy i tworzenia :-)
It seems our cards worked well - Caroline is back to health and creating :-)


"Witam wszystkich na początku tygodnia - i być może początku wiosny! A w każdym razie bardzo chciałabym, żeby już przyszła, więc zrobiłam kartkę na jej powitanie:
"A warm hello to everybody at the beginning of the week - and perhaps the beginning of spring! At least I'd like it come so much that I created this card to welcome it:



Użyłam mojego ulubionego kwiatowego stempla, który odbiłam kilkukrotnie. Poszczególne kwiaty pokolorowałam kredkami akwarelowymi, niektóre wycięłam i nakleiłam na piance 3D dla efektu przestrzenności:
I used my favourite flower stamp that I stamped several times. I coloured the flowers with watercolour pencils and cut out several single flowers to mount it on 3D foam for more demensional effect:



Jeśli podoba się Wam taki efekt, zajrzyjcie w weekend - przygotowałam dla Was tutorial :-) Miłego dnia!"
If you like the effect, pop in on the weekend - I have prepared a tutorial for you :-) Have a nice day!"




Wiosenna kartka Caroline powstała z tych produktów:
Caroline's spring card was made using the following products:

1 komentarze:

vena7 pisze...

wspaniała..

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com