poniedziałek, 11 marca 2013

Romantycznie na ślub / A Romantic Wedding Card

Betik przygotowuje się do ślubnego sezonu:
Betik is getting ready for the wedding season:


"Wiosna za pasem i sezon ślubny też. Dobrze jest więc mieć w zapasie odpowiednią na tę okazję kartkę.
"The spring's around the corner and so is the wedding season. It good to have a proper card at hand for the occassion.



Moja powstała ze zbieranki papierów z różnych kolekcji w odcieniach ecru, zieleni i brązów. Głównym bohaterem, w centralnym miejscu mojej kartki jest stempel z tekstem odpowiednim do tej pięknej okoliczności. Cała reszta jest tylko oprawą cytatu. 
My card was made using papers from various collections, in ecru, green and brown. The Bible quotation stamp is the central motif, as it's perfect for this beautiful occassion. Everything else just completes the text:



Jest trochę ażurów za sprawą pięknego wykrojnika i kilka warstw powstałych z przeróżnych papierowych fragmentów (prawie każdy potuszowany i postarzony). Ciekawym dekoracyjnym dodatkiem okazał się kawałek wycięty z arkusza dodatków z kolekcji "Romantic melody" umieszczony pod cytatem. Pod spodem jest napis którego nie widać dzięki górnej warstwie. Chyba tylko raz udało mi się wykorzystać ten dodatek a dziś, dzięki tej kompozycji odkryłam jego nowy potencjał  :-)
There's some  openwork pattern due to the fabulous die, and several layers made with various paper bits (each one inked and distressed). Another interesting decorative element is the piece I cut out from the Romantic Melody Elements sheet and placed inder the quotation. There's a word covered by the stamp layer - I guess I'd used only opnce before, and now with this design I discovered its new potential :-)



Mam nadzieję, że moja skromna karteczka umili jakiejś parze jej wyjątkowy dzień."
I hope my card would please some young couple on their special day."



Betik użyła tych materiałów:
Betik used the following supplies:

3 komentarze:

Kamila Stankiewicz pisze...

Ja nie wiem , jak te Wasze dziewczyny kombinują takie cuda.
Podoba mi się bardzo kolorystyka!

Kasia Udalska pisze...

Jest przecudna!! Też poproszę taką na ślub, na 1 czerwca ;-) :P

Boskie prace robicie :*

Fascynacje Ju pisze...

Jest piękna ...

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com