środa, 10 kwietnia 2013

Ahoj, morski podróżniku! / Ahoy, Sea Traveller!

Na kolejną inspirację z kolekcją Vintage Basics zaprasza dziś Fasoolka:
Fasoolka invites you today to see her Vintage Basics inspiration creation:


"W ramach tygodnia inspiracji kolekcją Vintage Basics przygotowałam komplet dla miłośnika morskich podróży składający się z kartki oraz etui na płytę, (w końcu, każdy podróżnik wraca do domu z masą zdjęć :-)) 
"Within the Vintage Basics inspiration week I created a set for the sea travel fan, containing a card and CD folder (after all, every traveller comes back with tons of photos :-))


Podstawą do zrobienia zarówno kartki jak i opakowania na płytę był papier "mapa". Wybrałam kolorystykę czaro-białą, ze względu na to, że postanowiłam dodać nieco białej farby i niebieskiej ecoliny. 
For the background of both the card and folder I used the "map" sheet. I chose the black&white version as I wanted to use some white paint and blue ecolina ink.

 

Bardzo spodobał mi się stempel ze statkiem z zestawu stempli do kolekcji, więc wykorzystałam go jako główny element kartki. Odbity czarnym tuszem na białym papierze idealnie wpasował się w tło "mapy", podobnie zrobiłam ze stemplem na etui. 
I love the ship stamp from the collection stamp set, so I used it for the main element in the card. Stamped with black ink on white cardstock, it perfectly blended into the "map" background - I repeated this with the folder stamp as well.



Do tego odrobina czerwieni z kolekcji Summer Kitchen, nie mogłam również przejść obojętnie obok koła ratunkowego z kolekcji At the seaside :-) Myślę, że obie "morskie" kolekcje mimo, różnego stylu mogą się wspaniale uzupełniać."
I also added some Summer Kitchen red, and I couldn't resist the life-buoy from the At the Seaside collection :-) I think both sea collections, though different in style, match one another perfectly."



Komplet Fasoolki powstał z tych materiałów:
Fasoolka used these products to create her set:

5 komentarze:

Asio pisze...

Super! Bardzo mi się podoba :)

IWA pisze...

Ale mi się podoba! Rewelacja!

vena7 pisze...

wspaniałe klimaty..Piękna praca..

dorota sosrodzice.pl pisze...

:) świetne :)

eva pisze...

Rewalecyjne połaczenie tak odmiennych w klimatach kolekci wn tak klimatyczny zestaw. Zachwycam się :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com