poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Bon Voyage

Dzisiaj rozpoczynamy tydzień inspiracji z kolekcją Vintage Basics. Na początek - notes od Anuszki:
Today we start the Vintage Basics inspiration week. For the beginning - a notebook by Anuszka:


W momencie, kiedy moje oczy zobaczyły nową kolekcję Vintage Basics, moje serce oszalało. To zdecydowanie mój styl! Prostota papierów sprawia, że niesamowicie pasują do wszystkiego, a poza tym, same w sobie wyglądają zjawiskowo. Postanowiłam stworzyć coś prostego i użytecznego. W ten sposób powstał mój notes. 
The moment I set my eyes on the new Vintage Basics collection, my heart got crazy. This is definitely my style! The simplicity of the papers makes them and amazing match for everything and they just look gorgeous themselves. I decided to create something simple and usefult and that's how my notebook was created. 
 
 
Front wygląda jak stara gazeta. Dodałam tu kilka elementów: linijkę i dekoracyjną ramkę, w którą wkleiłam stalówkę. 
The front looks like an old newspaper. I added some elements: a ruler and a decorative frame where I stuck a pen nib. 
 
 
W środku postanowiłam użyć arkusza z odręcznie napisanymi zdaniami. Dodałam również naklejkę, aby uzupełniła mój podróżniczy notes.
Inside I decided to use the sheet with the handwritten sentences. I also added a sticker to complete this vintage journey notebook.


Papiery z tej kolekcji są tak różnorodne, że mam nadzieję trzymać się ich przez długi okres czasu.
The papers from this collection are so versatile that I hope to stick to them for a long period of time.


Do stworzenia swojego notesu Anuszka użyła:
To create her notebook Anuszka used:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pamiętnik, notes - tak, ale z podróżą w ogóle się ta praca nie kojarzy.

lucy z mazur pisze...

Najłatwiej krytykować jak się nie ujawnia swojego imienia,a jeżeli krytyka,to niech będzie konstruktywna,a może wyobraźni trochę zabrakło?Czy zawsze musi być wyłożona kawa na ławę?,jeżeli o mnie chodzi,to nie dość,że notes piękny,stylowy[a papiery rzeczywiście cudne]to aż się prosi,żeby wziąć go w garść i wyruszyć w drogę,obojętne,daleką,czy bliską,pozdrawiam

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com