piątek, 5 kwietnia 2013

Wiktoriański layout / A Victorian Layout

Kończymy tydzień inspiracji z kolekcją Victorian Garden pięknym LO od Betik:
We finish off the Victorian Garden inspiration week with a beautiful LO by Betik:


"Dziś moja kolej na inspiracje z Victorian Garden. Jak piękne kartki można wyczarować z tej kolekcji pokazały już wcześniej moje koleżanki. Ja dla odmiany przygotowałam LO w moim ulubionym formacie - całość powstała wyłącznie z kolekcji Victorian Garden, nie ma tu żadnych innych dodatków :-)
"Today's my turn to share some Victorian Garden inspiration. Earlier this week you could see my friends' beautiul cards. I created a LO for a change, in my favourite size - and I made it using the Victorian Garden collection only, no other additions :-)



Brzegi zdjęcia i każdego kawałka papieru (nawet wycinanych kwiatów) potraktowałam papierem ściernym, żeby dodać pazura i troszeczkę zniwelować słodycz całości. 
I sanded each adn every edge with sanding paper (even the cut-out flowers) to add boldness and tone the sweetness down.



Każdą warstwę podkleiłam kosteczkami 3D przez co mimo, że nie ma tu żadnych elementów wypukłych całość wcale nie sprawia wrażenia płaskiej pracy.
I mounted all layers on 3D foam, therefore even though there are no dimensional elements, the whole doesn't look flat.


 

Jak widać, mając tę kolekcję nie trzeba naprawdę niczego innego... prócz zdjęcia oczywiście :-)
As you can see with this collection you don't really need anything else...well, apart from a photo, of course :-)

Piękne LO Betik powstało z tych materiałów:
Betik's beautiful LO was made using these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com