środa, 3 kwietnia 2013

Moc wiktoriańskich życzeń / Lots of Victorian Wishes

Na mój dzisiejszy post w ramach tygodnia inspiracji z Victorian Garden przygotowałam kartkę urodzinową:
For my today's post within the Victorian Garden inspiration week I created a birthday card:


Okrągła rocznica 80. urodzin wymagała wyjątkowej oprawy. Romantyczne, eleganckie papiery Victorian Garden idealnie pasują do takiej okazji! Od razu więc sięgnęłam po nie, by wykonać kartkę sztalugową:
The round 80th birthday required a special setting. Romantic and elegant Victorian Garden papers are simply perfect for the occassion! Therefore I didn't hesitate much before I grabbed them to make an easel card:


To, co od razu urzekło mnie w tej kolekcji, to mnogość elementów do wycinania, pozwalających na tworzenie pięknych kompozycji:
The thing that stole my heart at once with this collection is the amount of elements that can be cut out and arranged into beautiful clusters:



Wszystkie warstwy oraz pasek z napisem podkleiłam na piance 3D, co dało efekt sporej przestrzenności:
I mounted all the layers and the sentiment strip on 3D foam, which resulted in a great dimensional effect:


Pozostało tylko zrobić pasujące pudełko:
Finally I made a matching box:



Do wykonania tego zestawu użyłam:
To make this set, I used:

6 komentarze:

mapowska pisze...

C-U-D-O-W-N-A!!!

Lusilla pisze...

Kartka cudna ,połączenie kolorów turkusu ,fioletu i zieleni rewelacyjny smaczny miks kolorów.
Pozdrawiam.

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniała !!

eniutek pisze...

Szyk i elegancja.

el pisze...

rzeczywiście przepiękne papierki a ty nadałaś im przejrzystości .... super bogata kartka

Anna Sokołowska pisze...

rewelacyjna!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com