poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Coś słodkiego / Something Sweet

Nadal jest dość zimno, więc Zielonooka zaprasza na lody....papierowe, rozpoczynając tydzień inspiracji Victorian Garden :-)
It's still quite cold, so Zielonooka serves some ice cream...in paper, also beginning the Victorian garden inspiration week :-)


"Dziś na wyzwaniowym blogu Lemonade kolejne wyzwanie, którego temat brzmi "Na słodko" - w sensie cukierniczym. Od razu postanowiłam wykorzystać stempel z deserem lodowym, który możecie znaleźć na sklepowych półkach. 
"Today on the Lemonade challenge blog you can find the latest challenge: "Something Sweet" - i.e., something sweet to eat :-) And so immediately I thought of using my ice cream stamp that you can buy from the Lemonade store.
Ponieważ nie posiadam markerów czy też innych przydasi do kolorowania stempli, postanowiłam wykorzystać kredki mojego dziecka i pokolorowałam tak by obrazek pasował do nowej kolekcji papierów Victorian Garden - mam nadzieję, że mi się udało :-) 
As I don't have markers or other tools for colouring images, I decded to use my kid's school pencils and coloured the image so that it matches the newest Victorian Garden papers - I hope I managed to :-)


Zapraszam serdecznie do zabawy - szczegóły wyzwania znajdziecie na wyzwaniowym blogu Lemonade.
I invite you to join the fun - you can find the details on the Lemonade challenge blog.


A w swojej słodkiej kartce Zielonooka wykorzystała:
In her sweet card Zielonooka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com