poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Powiew wiosny / Spring Is In the Air

Na dobry początek tygodnia trochę wiosny od Moriony:
For a good start of the week some spring air from Moriony:
 

"Witam Was wiosennie :-) Nowe kolekcje Lemonade przypadły mi bardzo do gustu, a szczególnie zainspirowana się czuje kwiatami z "Victorian garden". Zwłaszcza, że u mnie taka piękna wiosna za oknem! Jako, że ostatnio byłam wyłączona ze skrapowego obiegu z powodu powiększenia się rodzinki, na rozgrzewkę zrobiłam poniższą karteczkę:
"A spring hello to you :-) I love the Lemonade newest collections, and I feel particularly inspired by the Victorian Garden flowers, especially now that I'm having such beautiful spring weather! As I have been lately cut out from the scrapbooking world due to my family having grown bigger, just for a warm-up I created the following card:


Wykorzystałam jeden z obrazków z arkusza nr 6 i wokół niego zbudowałam kompozycję. 
I used one of the images from the 06 sheet and built my composition around it.

 

Oprócz papierów dodałam również kwiaty oraz kilka motylków, dla nadania całości bardziej przestrzennego charakteru. 
Apart from papers I included flowers and butterflies to add a more dimensional character.



Kartkę uzupełniłam uniwersalnym napisem, dzięki czemu może służyć jako dodatek do prezentu na różne okazje. Jest to modyfikacja tego stempla - bo w Lemonade spełniamy każde życzenie :-)
I completed the card with a universal sentiment, due to which it can serve as an addition to a gift for any occassion. The sentiment is a customized version of this stamp - as in Lemonade we make any dream come true :-)






Wiosenna kartka Moriony powstała z tych materiałów:
Moriony's spring card was made using these supplies:

2 komentarze:

IWA pisze...

Jak zaczarowana!

lemonlovely pisze...

Przepiękna ;)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com