piątek, 7 czerwca 2013

Kartka z okazji Chrztu / A Holy Baptism Card

Tym razem Moriony stworzyła coś w sepii :-)
This time Moriony has created something in sepia :-)
"Jak pewnie zauważyliście, najlepiej odnajduje się w kolorowych pracach. Czasem jednak mam ochotę na stworzenie czegoś stonowanego i romantycznego. Papiery z kolekcji Vintage Basics idealnie się do tego celu nadają.Wybrałam wersję kolorystyczną w sepii i postanowiłam wykorzystać ją do wykonania kartki na chrzest. 
"As you have probably noticed, I feel most at ease with colourful creations. But sometimes I feel like making something subtle and romantic. I think the Vintage Basics are perfect for this. I chose the sepia version and used the papers to create a baptism card.


Papiery te stanowią idealne tło dla stempelka, który pokolorowałam markerami Distress. Podczas kolorowania użyłam stonowanych kolorów, żeby i obrazek nabrał klimatu vintage.
These papers are a perfect background for the stamped image I coloured with Distress markers. I used muted colours to make the image look vintage too.


W mojej kompozycji brakło miejsca na napis, więc umieściłam go w środku, robiąc kartkę sztalugową.
There was no place for the sentiment in my design, so I placed it inside, making an easel card.



Zabawa z brązami tak mi się spodobała, że na pewno uraczę Was jeszcze jakąś kartką w stylu vintage."
I liked playing with browns so much that I'm sure to share some more vintage cards."

Przypominamy, że zostało 5 ostatnich miejsc na bezpłatne warsztaty u Moriony. Jeśli macie chęć dołączyć do grupy to wszystkie informacje na ten temat znajdziecie w poście poniżej :) Zapraszamy!


Do stworzenia tej pięknej kartki Moriony użyła:
Moriony used the following supplies to make her beautiful card:

3 komentarze:

MontanA pisze...

Co ja się naszukałam tych papierów..... ale kartka wyszła z nich bajeczna! Nie chwaląc się moja też ;-)
Teraz już wiem gdzie mam kupować.
Pozdrawiam MontanA

mapowska pisze...

Ależ piękna!!

Anonimowy pisze...

Collectively planning software is almost certainly a
perfect assortment for many so many different reasons.


Here is my page; wycieczki last minute

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com