poniedziałek, 24 czerwca 2013

Maleńki shabowboxowy magnes / Tiny shadowbox magnet

Dzisiejszy post Anuszka dedykuje wszystkim fanom miniaturek :-)
Anuszka dedicates today's post to all fans of miniatures :-)


"Jak lubicie alterować swoje pudełka po zapałkach? Dla mnie to świetna zabawa i znajdywanie nowych pomysłów na zdobienie tych maleńkich przedmiotów. Tym razem zdecydowałam się użyć wielu metalowych elementów i oczywiście mojej ukochanej kolekcji Vintage Basics. 
How do you like altering your matchboxes? For me it's a lot of fun and I love finding new ideas to embellish those tiny items. This time I decided to use a lot of metal elements and of course my beloved Vintage Basics collection.
 
 
Użyłam papieru w nuty, aby zakryć środek pudełeczka, a na zewnątrz przykleiłam kawałków papieru z kolekcji Vineyard. Zembossowałam również stempel miedzianym pudrem. 
I used the music sheet paper to cover the inside of the box and outside I used pieces of the Vineyard collection. I also embossed a stamp with copper powder.
 
 
Wewnątrz mojego małego shadowboxa znajduje się naprawdę piękna pani z elementów Victorian Garden. 
Inside the tiny shadowbox there's a really pretty lady form the Victorian Garden elements. 
 
 
Na samym końcu ozdobiłam całość metalowymi elementami: ćwiekiem, ramką i okrągłą zawieszką. Z tyłu projektu przykleiłam magnes, abym mogła go łatwo przyczepić do lodówki, aby dodać jej to kreatywne i niezwykłe uczucie. ;-)"
The final touch are the metal elements: a brad, frame and a round embellishment. At the back of the design I glued a magnet so I can easily use it on my fridge to give it this creative and exceptional feeling. ;-)"
 
Miniaturowy projekt Anuszki powstał z tych materiałów:
Anuszka's miniature project was made using these supplies:

2 komentarze:

Ula H. pisze...

Cudne cacuszko !!! I w dodatku użytkowe, bo wisi na lodówce :))

Anonimowy pisze...

wszystko fajnie, ale jak mozna "dodac lodówce kreatywne uczucie"???? brzmi jakby google translator był na haju...

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com