środa, 28 sierpnia 2013

Dla krawcowej / For a Dressmaker

Dla wszystkich miłośniczek szycia Fasoolka przygotowała inspirację:
Fasoolka shares her inspirational creation for all fans of sewing:
 
 
"Na prośbę pewnej krawcowej powstał krawiecki notes. Od razu pomyślałam o papierze w krateczkę z kolekcji Victorian Garden.
At a certain dressmaker's request I created this sewing-themed notebook. I instantly thought of the plaid paper from the Victorian Garden collection.
 
 
Wykorzystałam gotowy gruby zeszyt w twardej okładce z tzw. szarego papieru. Wewnątrz zrobiłam pomocne dodatkowe kieszonki oraz dodałam zakładkę, którą po prostu wycięłam z arkusza z dodatkami. 
I used a ready made hard cover thick notebook wrapped in kraft paper. I added some practical pockets inside and a bookmark that I simply cut out from the mini elements sheet.
 



Ponieważ pierwszy raz robiłam tego typu zapiśnik, w dodatku o szyciu wiem niewiele miałam spore wątpliwości co do praktyczności notesu, na szczęście okazało się, że Właścicielka jest bardzo zadowolona :-)".
As I had never made such a notebook before, and moreover, I don't know much about sewing itself, I was really doubtful whether my notebook would be useful at all, but luckily the new owner was quite happy with it:-)" 

Do wykonania notesu Fasoolka wykorzystała:
Fasoolka used the following products to make her notebook:

3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Świetny notesik.
Kieszonki we wnętrzu zawsze się przydadzą na notatki robione na luźnych karteczkach ;-)

Kreatywna Pracownia Love Handmade pisze...

Świetna inspiracja. Też mam taki duży notes zakupiony w epiku, który leży, leży i leży ... i chyba już długo nie poleży :) Dzięki :)

artiza pisze...

rewelacyjny notes...:)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com