czwartek, 12 września 2013

Brązy jesieni / Browns of the Autumn

Kartka, którą przygotowała na dzisiaj Fasoolka, dzięki prostocie i kolorystyce będzie pasować również dla mężczyzny:
Fasoolka's card for today is perfect also for a man due to the colours and simplicity:
 
 
"Wiem, że mamy jeszcze lato, ale deszcz za oknem przypomina, że już niedługo przyjdzie jesień. Ta pora roku kojarzy mi się z pięknymi kolorami i w związku z tym, na dzisiaj przygotowałam kartkę z brązem w roli głównej. Wykorzystałam ulubiony papier z kolekcji "Summer Kitchen".
"I know the summer isn't over yet, but the weather outside reminds us that the autumn is coming soon. I associate that season with beautiful colours and that's why I made a card in browns for today. I used my favourite "Summer Kitchen" paper.
 
 
Rozjaśniłam całość ramką wyciętą ze zwykłego papieru w kolorze ecru. Na tym samym papierze odbiłam stempel z motywem kwiatowym.
Do tego trochę chlapnięć farbą, delikatne kwiatuszki, perełki i napis."
I lightened the whole with a frame I cut out of ecru cardstock. I used the same cardstock to stamp a flower flourish on.
I also added a couple of paint splashes, delicate little flowers, pearls and the sentiment." 



A oto materiały wykorzystane przez Fasoolkę:
Here's the list of products Fasoolka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com